Akinachan

Alla inlägg under februari 2013

Av akinachan - 3 februari 2013 15:57

nya bloggens adress är Ackiisan.bloggplatsen.se nästan samma jag vet men orka komma på nått he´lt nytt

Av akinachan - 2 februari 2013 18:51

byter blogg för jag hade lust att börja om helt för den här är så dålig och tråkig så jag börjar om på nytt jag ska bara skaffa den nya så ska jag ge er adressen om det är någon som är intresserad av att veta den...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards