Akinachan

Alla inlägg under maj 2012

Av akinachan - 29 maj 2012 19:31

             love c.c and lelouch   

Av akinachan - 29 maj 2012 19:08

har haft skit tråkigt i skolan i dag som vanligt. jag o angelicka kanske ska sjunga dango daikazoku på skolavslutningen. förts skulle vi sjunga en annan låt men vår lärare kunde inte den men vi sa till för typ sju måader sedan o han sa att den va för svår o att han skulle öva men tror ni han gjorde det svar nej så vi blev lite arga.

här är dango daikazoku.

den är så söt men ushio verisionen är super söt

och denna gillar jag också.  

  


Av akinachan - 21 maj 2012 13:35

är med sofia och gör inget så derför får ni se denna video

Av akinachan - 20 maj 2012 20:23

hejsan har inte bloggat nu har varit i husvagnen det gör ju inte så mycket att jag inte bloggat för det är ju inte så många som läser den. jaja men här kommer dagens låt.

Av akinachan - 17 maj 2012 20:56

så jag lägger upp några bilder från elfen lied.

 

lucy x kouta 

 

lucy med hästsvans

   

nana efter att lucy ryckt armar och ben av henne

 

lucy  

 

love lucy  

Av akinachan - 17 maj 2012 18:38

jag är tolv år.

jag heter igentligrn Emilia (hatar det namnet av någon andledning)

jag gillar att rita manga men är inte särskilt bra på det.

min favo anime är elfen lied, clannad och code geass.

min favo karaktärer är myuu/lucy-elfen lied, ushio-clannad o c.c code geass.

jag älskar alla djur och har en kanin som heter molly.

jag är mycket tråkig.

jag har ganska udda musik stil för jag gillar hatsune miku som sjunger på japanska och rock bandet the birthday massacre.

min bästis är angelicka.


ja kom inte på något mer

Av akinachan - 17 maj 2012 18:10

     

har målat dessa för ett tag sedan det är först myu sedan haruhi suzumiya och sedan myu igen   

Av akinachan - 17 maj 2012 17:47

hej har inte bloggat på dennna bloggen ännu tänkte börja nu så jag tänker lägga upp en video från elfen lied min favo anime just nu 

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards