Akinachan

Alla inlägg under juli 2012

Av akinachan - 31 juli 2012 21:16

higurashi no naku koro ni är snart slut bläääää men jag har lite annat att titta på typ anohana o lite sånt jaja detta blir nog sista inlägget för idag ska kanske försöka måla rika för hon är såååå söt jaja en video från higurashi no naku koro ni (varför skriver jag inte bara higurashi???

videon är på engelska men jag kollar på den med japansk tal o engelsk text. higurashi är från början ett spel som är uppdelat i olika kapitel i varje kapitel dör någon eller fler oftast blir dom dödade av någon av vännerna. när kapitlet är slut så börjar det om fast på ett nytt sätt. men varje kapitel hänger ihop på ett sätt. har inte sätt hela så vet inte hur det slutar. alltså så dör dem flera gånger fast på olika sätt. jaja hejdå.

föresten om du är typ 7, 8 år kanske du inte ska kolla på den videon men jag tror inte det är någon av er som läser det här...

Av akinachan - 31 juli 2012 16:48

ny anime jag tittar på. här är min favo låt från den.

Av akinachan - 31 juli 2012 16:36

tack ni få som faktiskt går in på min blogg tycker det är roligt för jag väntade mig faktiskt inte några läsare alls (för jag är så tråkig)

Av akinachan - 31 juli 2012 16:09

lovade lite bilder     

läskig tjej som jagade oss




Filippa, Nelly o jag  

 

ciel o grell

 

vanille

 

 

 

 

 

  

ja lite bilder några är åt fel håll men det får gå antagligen kan ni som läser vrida lite på huvudet 

Av akinachan - 30 juli 2012 23:16


Ska kanske sy en chii cosplay i slöjden till nästa års närcon hoppas att jag får med mig Angelica då. Om jag inte får göra en cosplay ska jag köpa en på ebay. Lägger upp bilderna imorgon. Men här är en som cosplayar lightning från final fantasy

Av akinachan - 30 juli 2012 18:49

Kom hem från närcon igår men örka inte blogga. Jag ska lägga upp lite bilder sedan o berätta lite vad son hänt.

ja

Av akinachan - 25 juli 2012 22:36

Jag åker imorgon jippi. Har fått nya pengar på mobilen så kommer uppdatera från närcon. Jaja natti natti

Av akinachan - 25 juli 2012 16:48

Ska åka till stan nu o köpa liggunderlag eftersom pappa slarvat bort dem vi skulle ha på närcon. O en liten bild på min kanin molly :3

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards