Akinachan

Alla inlägg under september 2012

Av akinachan - 27 september 2012 19:20

Idag har jag orientert.
Det va så jävla jobbigt.
Vi var uppe vid ett ställe som heter skidstugan där man kan åka skidor på vintern.
Först så kom vi inte iväg för angelica hade ont i halsen o mådde dåligt.
Sedan när vi fick starta så hittade vi inte.
Ungefär 20 minuter efter start dumpade jag i en vatten pöl o min sko blev piss våt.
Efter ett tag till gick vi vilse mitt inne i skogen fast vi hittade tillbaka på en kvart.
Sedan efter två till fotbad så gick vi o åt.
Efter det gick vi vilse igen fast på en väg.
Efter någon timme så gjorde vi det dumma att gena genom sankmark.
Vattnet gick en ganska lång bit över skorna o alla blev pissvåta.
när vi hade gått runt ett tag till så messade linnea att hon o tilde gått vilse. Då fick vi hjälpa dem lite.
O sedan så hittade dem ut på vägen igen o sedan möttes vi en bit bort.
När vi kom tillbaka apploderade lärarna.
Efter nästan en timme extra vid skidstugan gick vi hem.
Angelica cyklade med bara sockar o plast påsar på fötterna.
När jag kom hem så la jag mig på mattan o gnällde på allt.
Ja det va min dag det. O nu ska ni få se lite tråkiga bilder jag tog idag.
sådana pölar som det är på sista bilden va det typ över allt

Av akinachan - 25 september 2012 12:29

Han inte blogga igår var på skolan o sedan va jag med Angelica o gjorde lite läxa.
Idag är jag hemma igen o har ont i magen igen. Fattar inte varför jag mår dåligt så ofta.
Jaja här är lite bilder från igår...

Av akinachan - 23 september 2012 14:30

Jag har skit ont i halsen idag o förut när jag hostade så skrämde jag min kanin...
Jag kollar på sword art online just nu
En av dem bästa anime i världen men jag tror ändå att elfen lied o chobits är mina favvisar av alla.
Ses senare kanske

Av akinachan - 23 september 2012 11:52

Morgon alla min kanin har börjat morra åt min pappa...
ja nu ska jag äta lite tror jag
:3
ksnske uppdaterar senare.
Hejdå så länge

Av akinachan - 22 september 2012 11:51

Hejsan alla nu har jag gått upp o ska äta frukost nu da
Ses senare

Av akinachan - 21 september 2012 20:38

Hejsan nu så ska vi ha lite fredags mys med min familj. Ska käka räkor.
Nu har jag kollat på william spetz (han dom har lilla bloggen på youtube) i tre dagar o nu har jag börjat prata som honom också o det är välldigt störande för alla andra.
Men hejdå da kanske ses imorgon...

Av akinachan - 18 september 2012 17:54

Har inte bloggat så mycket på ett tag nu men har inte mått bra på flera veckor. Sorry. Men nu har jag tittat på death note hela dagen. Jag blev skit arg på light men jag ska inte säga något för då kommer jag sabba.
Near är så söt men jag har inte kommit på om det är en tjej eller kille ännu. Jag vet inte. Det ser ut ganska mycket som en kille men det är skit många som säger att det är en tjej.

Av akinachan - 11 september 2012 21:54

Har inte bloggat på ett tag nu förlåt.
Just nu sitter jag i min säng och typ väntar på att mamma ska kräkas hon mår jätte dåligt typ.
idag hade vi skolfoto o jag såg ut som ett miffo som vanligt.
Här är en liten bild på gatan när jag gick hem. Den såg exakt ut som på bilden.

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards