Akinachan

Alla inlägg under december 2012

Av akinachan - 30 december 2012 01:12

Jag har inte hunnit blogga för jag har typ sovit hela dagarna o åkt iväg till massa personer.
Men ja har inget o säga så komner tillbaka när jag har det.

Av akinachan - 26 december 2012 02:41

Mina favorit sockar.
älskar dem så mycket.
Hade tråkigt nu så C:

Av akinachan - 25 december 2012 15:03

hade ganska tråkigt igår men ja det var la ganska bra ändå.

fick seremedys senaste album Welcome to our madness och jag är såå glad lyssnar på dem nu.

sedan fick jag fairy tail första mangan och två nya böker i en serie som jag läser.

sedan så fick jag pengar och för dem ska jag köpa det här....

 

clannad sommar uniformen som jag velat ha i evigheter

 

kigurumi

 

och världens finaste peruk hehe

 

och den här inte så konstigt va


ja det var dem sakerna jag ska köpa nu men sedan ska jag köpa en peruk till cosplayen också. ska cosplaya Nagisa Furukawa på närcon nästa år så det får bli en Nagisa peruk...

jag längtar skit mycket för jag kunde inte gå på vnter närcon och jag ville det jätte mycket men får se om jag kanske kan tjata till mig att få gå på nått annat konvent...



Av akinachan - 24 december 2012 17:47

God jul på alla jag har tråkigt med mina apsläktingar.
Hehe
Men kanske uppdaterar senare.

Av akinachan - 23 december 2012 12:59

Har inte orkat blogga på ett tag nu.
I onsdags var jag och Angelica på fritidsgården o vi var med på paket leken som dem hade där.
Nästa dag var det vollyboll i skolan hela dagen fast några var inte med bla jah så vi fick julpyssla o spela data. Jag o några andra kollade på en skräckfilm o en av tjejerna blev skit rädd även när det inte va nått läskigt. På kvällen fick vi betygen o jag fick f i två ämnen fast det va inte konstigt för det ena har jag missat allt i typ o det andra har jag skitit i helt typ.
På fredagen var jag o mamma i stan o köpte julklappar.
Igår så fyllde Angelica år o jag hade tråkigt så gjorde massa olika frisyrer.
O idag ska jag med mamma o handla igen. Vet redan två saker jag ska få. En av dem bestämde jag att mamma skulle köpa o en såg jag. Är glad idag.
YOHIO är på tv idag så kommer att kolla såklart.

Av akinachan - 11 december 2012 00:17

YOHIO mohahahahaha sorry om jag tjatar men jag tycker om honom så mycket.

jag drömmer om en av hans musikvideor varje natt hehe.... 


låten heter i alla fall dawn of dreams....

Av akinachan - 10 december 2012 02:00

Kan inte sova...har skit ont i magen.
Nu ska jag göra ett tråkigt inlägg med bilder på yohio men jag tycker om honom så mycket. Om wikipedia har rätt s heter han kevin i förnamn.
<3

Av akinachan - 8 december 2012 15:49

Nagisa fyller ju år på julafton.
Jag tycker om henne jätte mycket...
Hon är den bästa karaktären i clannad...
Detta är nagisa och ushio(ushio är den Lilla)

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards