Akinachan

Alla inlägg under juni 2012

Av akinachan - 28 juni 2012 21:53

jag har bestämt mig för att köpa chii cosplayen. kanske tar med angelica (se länkarna) till närcon om hon får jippi. ska bli så kul 

Av akinachan - 25 juni 2012 13:53

en liten video från närcon 2010 dem spelar alla som inte dansar är våldtäcktsmän och ja det är bara naruto som dansar :p

Av akinachan - 25 juni 2012 13:45

hejsan mojasan

har haft kanska tråkigt idag har inte hänt något särskilt. men i alla fall så ska jag till kawaii shop nästa torsdag (på min födelsedag) och köpa lite skit nej det är inte skit men jag ville skriva så. jaja ska på närcon för nu är det bestämt nu ska vi bara köpa biljetter också och jag hoppas nelly (nekomimichan.bloggplatsen.se) kan åka dit med skulle va så kul att se henne irl..

jag skriver inte så mycket och inte varje dag men det gör inte så mycket för det är typ ingen som läser men jaja jag bryr mig inte så mycket.

Av akinachan - 23 juni 2012 17:28

megurine luka - corruption garden


gillar den<3

Av akinachan - 23 juni 2012 17:17

faktiskt typ två timmar kunde inte sova blä det är tråkigt. 

jaja hoppas jag får gå på närcon vill det så gärna ska ha den här då

   

   

(den ska va brun)

  

eller lucy kanske 





  

eller kanske ushio

         

eller sommar uniformen från clannad  

 

jag kan inte välja men jag tror jag tar chiis bruna klänning för mamma (av någon anledning) gillar inte lucys och jag gillar chiis lite mer än dem andra.

Av akinachan - 22 juni 2012 13:38

har börjat nu har varit med angelica, linnea d i öresjö i tisdags, onsdags och torsdags.

det var kul vi fiskade bland annat och jag och angelica satt i tjejernas rum och skrek lite. min mobil försvann men dem hittade den i en trempbåt jag hade högsta volym på och när angelica ringde till den så skrek sumomo (min ringsignal är sumomo).

jaja det är tråkigt ska försöka blogga mer men min dator är så seg ska försöka när jag fått min nya dator<3

jaja hejdå får se när jag bloggar igen.


Av akinachan - 15 juni 2012 23:58

är jag idag sitter här och kollar på death note eftersom att chobits är slut  

death note är riktigt bra och jag tycker att alla borde se den om du gillar lite konstiga anime-serier och du ska verkligen kolla in chobits om du vill skratta lite.

uppcon startade ju idag men var inte där   vill så gärna åka dit men kan ju inte det.

kanske lägger upp några bilder från skolavslutningen någon dag

natti natti <3 

Av akinachan - 14 juni 2012 22:15

10

tokyo mew mew


9

mirai nikki

  


8

lucky star



7

clannad  


6

haruhi suzumiya

 


5

elfen lied




 


4

code geass



3

vampire knight

    


2

death note


1 !!!!!   

chobits <333333

 

  

Presentation


här är min blogg...

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

anime

 

 

 

chobits      

elfen lied  

vampire knight  

tokyo mew mew  

mirai nikki  

lucky star  

haruhi suzumiya    

death note  

code geass  

clannad

   

higurashi no naku koro ni

 

 

mina favo anime serier

 

 

 

 

svara om du orkar

gillar du Anime
 jag älskar Anime
 nej
 vet inte
 vad är det?
 nja
 det är la okej

Ovido - Quiz & Flashcards